Maksuehdot

Maksuehdot – Checkout

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Maksuehdot – Checkout Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Masterpassin maksuehdot [PDF]

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

GSM-maksu

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Toimitusehdot

Verkkokaupasta

Emil & Ida Oy (Y-tunnus 0486653-0) myy verkkokaupan tuotteita. Tuotteita myymme täysi-ikäisille kuluttajille Suomessa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin

Tilaaminen

Tuotteet tilataan Emil & Ida Oy:n verkkokaupan kautta osoitteesta www.emilida.fi

Tilausvahvistus

Tilausvahvistuksella on seuraavat tiedot:

-Tilaajan nimi

-Toimitusosoite

-Sähköpostiosoite

-Tilatut tuotteet

-Hinta

Maksutavat

Tuotteet maksetaan niiden tilauksen yhteydessä.

Maksupalveluntarjoaja

Checkout Finland Oy:n (Y-tunnus 2196606-6)

Toimitusaika

Tilaukset postitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Toimitustapa ja -kulut

Tilatut tuotteet toimitetaan joko postin tai Matkahuollon kautta.

Toimituskulut sisältyvät tuotteen hintaan.

Palautukset

Suomen kuluttajasuojalain mukaan asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Asiakas vastaa palautuskuluista. Palautus tehdään

joko Postin kautta kirjekuoressa/pakettina tai vaihtoehtoisesti Matkahuollon kautta. Palauttaa voi ainoastaan käyttämättömia tuotteita.

Palautusosoite:

Emil & Ida Oy

Kaupinkatu 19

33500 Tampere

Puhelin 050 343 1111

Kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty palautamme rahat Checoutin kautta.

Lähetyksen mukana tulee ohjeet palautukselle.

Reklamaatio

Jos tuote katoaa kuljetuksessa tai tuote on viallinen tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote,

asiakkaan on ilmoitettava virheestä välittömästi verkkokaupan yhteydenottolomakkeella,

sähköpostiosoitteeseen info@emilida.fi tai kirjallisesti osoitteeseen:

Emil & Ida Oy (Y-tunnus 0486653-0), Kaupinkatu 19, 33500 Tampere, Puhelin 050 343 1111.

Ylivoimainen este

Emil & Ida Oy ei vastaa toimituksen estymisestä force majeure-tilanteissa.